16:56:19

Cowgirl, oh yeah!

Lasta hö är inte min grej, jag är död tror jag. Träningsvärk i hela kroppen och den vill ju inte försvinna heller. Jag gissade på att en höbal vägde 10kg men vi vägde en som förhoppningsvis bara gick över måttet som vägde 19kg! Vafan är det för jävla monsterbalar liksom?! Men nu är det inget mer med höet i alla fall, skönt! Hade rymt om jag hade varit tvungen att lyfta mer, jag glömmer hur man lyfter så att man inte får ont så ONT!!! Ett år kvar till nästa gång då, då ska jag ha skaffat massa starka kompisar som gör allt för mig och släpar på monsterbalarna själva^^ så jag kan sitta där med värsta drinken och parasoll och grejjer! Blir fint jag lovar.



Eldfesten ikväll då, inte pepp längre. Men fan jag ska ha kul ändå. Känner mig så bortskämd, kostar massa att gå in där och det behöver jag inte ens betala själv. Och dom skiter i att dricka ikväll ifall att jag vill hem, men hem vill jag inte. Jag är på så jävla dåligt humör med, vill bara slå någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0