17:28:02

bit by bit

Första skoldagen då och vi har redan börjat på ett nytt projekt. Jag skolkade det första jag gjorde i stort sätt, bra Thea! Nej men någon gång ska jag försöka. Ska bli bäst. När jag orkar igen.



Väl hemma i Österby skulle jag handla lite, och självklart ska sjuka saker hända. Det kom fram en random tant bakifrån, snurrade runt mig och hamnade två centimeter ifrån mitt ansikte och börjar prata om mina klackar. Shit va rädd jag blev. Försökte prata och le lite med det finns verkligen inte ord för hur obekväm jag kände mig! Hon typ frågade om jag hade fler hemma och om jag brukade dansa?! Hon var tydligen för gammal för klackar.



Det regnar så det blir nog ingen ridning för mig idag. Haha så jävla opepp jag är. Annars är det ju lite mys att rida i regn men just nu känns det tugnt. Någon gång kommer jag över det med. Fast jag ska ner och mysa lite med dom andra, se om dom med saknar honom. Jag ska göra lite fint i stallet med, har ramat in en fin bild på honom och satt dit våran rosset med, det ska bli som en minnesplats, så att alla vet att världens bästa har stått där. Men som sagt regn, det kanske lugnar ner sig lite snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0