20:17:52

Teach them to hate this place

Igår hoppade jag Tahoe lite, såg lite ut som "hej kom och hjälp mig" så det var pinsamt. Får se hur det går på lördag. Red Nikita med, hon galopperade jätte bra, bockade bara lite idag så henne var jag nöjd med, hon ville väl inte riktigt slappna av men hon har ju stått så länge så hon har en ursäkt! Red utan nosgrimma med, inte bra! Signe var här med, hon fick rida Whanna och Nicki. Nicki var suräckel och ville ingenting men annars gick det jätte bra^^ Sen var det TK-möte igår med, vi gick bara igenom lite saker, tycker faktiskt att det mesta redan är fixat. Eller i alla fall lätt att fixa.



Jag och Sanna drog till stugan sen med, vi skulle egentligen ha badat men så blev det inte. Sällskap fick vi med av snälla människor som hjälpte mig att starta moppen med så vi skulle kunna komma hem. Även om den inte riktigt hade någon lust att gå enda vägen hem. Somnade direkt när jag kom hem, sjukt!

Att göra dreads är jobbigt. Tar typ fem år att göra en bara, och det är många som ska göras! Vi behöver förstärkning vafan!



Fick precis veta att en ponny som jag red som väldigt liten har fått gå vidare, 26 år blev hon men det är ju inte fyskam det heller. Lilla Nypon det<3 Henne har många småbarn lärt sig rida på, kommer ihåg att min syster red henne väldigt mkt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0