22:53:50

Whore!

Now she's sleeping in my bed, oh god I wish that she was dead

Trevlig dag, inte hänt så mkt tror jag. Joo det har det visst! Satt och väntade jätte länge på att en Sanna skulle komma för jag vaknade för tidigt. Sen satt vi här en liten stund innan jag kom på att jag var tvungen att åka till bruket. Där fixade vi lite grejjer och träffade lite folk och sen satt vi där bara. Såg häftiga ut. Imorgon ska vi vara sexiga på höskullen, bli starka män liksom. Nej okey vi blir inga män men fan va sexiga vi ska vara! Och ni får inte se nananananana! Skulle egentligen lägga in lite bilder från igår natt med när jag hade tråkigt och nu när vi har tråkigt men dom får ni se en annan gång eller aldrig. För kameran är jobbig och borde ätas av någon... Sannnaa!?

Lina; Ibland måste man ge sig ut på djupt vatten...... Även om man inte kan simma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0