17:12:18

Why does it have to be this way?!

Nej, eldfesten var väl inge vidare nu heller. Mina kunskaper i att hålla ihop med mina kompisar är riktigt beundransvärda, eller inte. Så jag sprang mest runt själv, hittade på Klot massa gånger och tappade bort honom sen igen. Men han var bra, för jag kände igen honom hela tiden, alla andra gick jag bara förbi>.< Aja, karusell och popcornkrig var väl inte min grej då. Hade inge vidare kul över huvud taget, alla var så jävla sura. Men jag fick en rosa hatt och blå sockervadd. Hade nya rosa saken på mig med som jag fått av mamma, tror att vi drog lite för mkt i den... Jävla sug ser ut som ett tält nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallåååå, jag gillar den rosa saken! Värsta snygg ju! :D

2009-08-09 @ 19:26:07
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0