20:36:29

don't let me dream of you

Nu blev jag sådär glad, ska börja träna igen med Nikita för Ulf. Han är typ bäst, värsta superhjälten. Men det bästa var att han kom ihåg mig idag! Tränade tre gånger för honom förra sommaren och alltså han gjorde underverk med mig och Nikita, mitt självförtroende var på topp! Men han kom ihåg mig fortfarande! Pappa behövde bara säga Thea, för henne glömmer man tydligen inte i första taget wohoo! Inte hästen heller antar jag, Nikita är ju lite bättre än alla andra;) Så nu ska Thea på livsfarliga hoppträningar snart igen, ska bli jätte kul^^



Dumt att idiot förklara mig, ni är som jag, lika mycket idioter själva. Och det vet nog ni med. Men till skillnad från er kommer jag någonstans.


Älskling, jag ville ha mera tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0