22:15:35

I'm not that kind of girl

Vi hann inte tolka idag men jag har haft mycket att göra ändå. Lina och Micke kom inte heller. Men Sanna, Signe och Frida har varit här och hjälpt mig. Men jag har mockat, ridit, kört släde och sen gjort lite snyggt i stallet. Imorgon kommer dom ju och tittar på pluttan och jag tycker faktiskt att det känns hemskt. Det är ändå en ponny som jag har känt väldigt länge nu.


Man ser typ bara reflexerna på bilden men där är släde och lilla Whanna i alla fall:)

Jag är sjukt trött och har träningsvärk i benen, det är väldigt otrevligt. Om någon kan trolla bort det kan ju den höra av sig!

Jag och Sanna böt julklappar idag, hon fick randiga kökssaker + en kokbok som hon får skriva själv i och jag fick världens sötaste skål med godis, världens sötaste armband och en bok som hette något så otroligt som "Om du vill så kan du"! Jag tycker att det var häftigt och jag blev glad^^

Kommentarer
Postat av: isaaa

inte whanna =( jag fick ditt sms i dag :'( har inga pengar på mobilen, därav svarade jag inte ^^

men jag fick inte säga adjö till världens bästa ponny! =(=(

2009-12-28 @ 16:37:35
URL: http://favvoisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0