23:20:18

I'm running through town

Igår kväll bestämde jag att jag och Agnes skulle åka till stan idag, vi skulle ha tagit elva bussen men så blev det inte, vi kom faktiskt inte iväg för ens med ett bussen för vi suger! Väl på bussen träffade jag Josse som också skulle till stan så jag gick med henne ett tag, alltid lika kul att ses!

Sen släpade jag runt stackars Agnes i varenda affär i uppsala för att hitta ett par lackleggins i rätt stolek, lättare sagt än gjort! Vi tittade i alla möjliga affärer och i näst sista hittade jag en annan sort som jag kunde tänka mig att köpa om jag inte hittade något i nästa. I nästa hittade jag inga så vi gick tillbaka och det första Agnes ser då är precis såna som jag ville ha och det finns precis en av den stoleken jag ville ha! Lycklig Thea ja!

Jag handlade lite mer än så också, det bästa var ett halsband som jag tittat på länge men inte riktigt orkat bry mig om att köpa, fint och glittrigt! Jag kommer antagligen ha sönder det första gången jag använder det men då har jag i alla fall slösat pengar på det en gång!



Mamma fick som hon ville för hon tänkte inte betala för en kort jacka så jag köpte en tunn ful jacka. Hoppas hon blir lycklig när jag fryser för den jag ville ha var faktiskt mycket varmare även om den inte gick ner över rumpan! Dumt dumt dumt.



Hästarna hade världens jobbigaste styltor som inte gick att kratsa bort så gummiklubban åkte fram idag. Stackarna stod ju med hård jävla is i skorna. Men det får Agnes och Emma sköta tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0