14:33:05

Min fantasi sträcker sig längre än så

God jul ska man säga kanske. Nu luktar huset äckligt av någon konstig mat och det är inte lite mat heller! Jag tycker att det ser ut som att vi ska bjuda in hela österby på middag men det är bara min familj, farmor och faster+farbror som ska äta. Vi har klätt granen idag och vi hade fått massor av nytt julpynt som vi inte visste om så nu ser det ut som att granen har röda utslag. Stackras gran ja. Grinchen går på teve i alla fall och jag tycker ju att det är en av världens bästa filmer haha, fast jag tycker att översättningen i den här var konstig, jag tycker helt enkelt bättre om att dom heter who's och inte vemmar.

;Santa, what's christmas about?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0