21:42:37

Suck on this!

Asså tråkigt, jag gick inte ur sängen förens vid tre tror jag, vägrade gå upp! Dom sov hela dagen igår så då tänkte jag fan göra det idag>.< Men jag kom upp ändå, lilla Nikita skulle ju ridas innan Agnes och Emma kom hem, blev lite dressyr och hon var jätte fin, lite spänd bara. Sen var det in och leka med hennes hovar, mindre roligt! Men det gick det med tillslut, tror inte ens det blir några nya blåmärken-.-'



Sen kom Sanna hit och åt glass med mig, jag tror jag gillade glassen men jag är inte säker än. Sen red vi med, hon på Bronski och jag på Nicki, okey Emma var med också på Tahoe men det var jag och Sannsii som hade roligt! Gick skit bra och var riktigt skönt att komma ut när det var lite kyligare. Lite galopp blev det i alla fall, Nicki svarar inte riktigt på skänkeln än men det var fint.

Jag och Sannsii ska börja berätta "jag och Sanna" historier, för vi kom precis på att vi gör allt ihop, typ när är bröllopet då?;-) WE'RE GETTING MARRIED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0