19:06:45

The bigger the better

Tandläkaren och laga tandiis idag då, sov två timmar eller något så jag är död egentligen! Fast jag vill hitta på något. Vi var i alla fall på stan sen efter, Sanna var ju med, sen kom Jasse med. Vi gjorde inte ett skit egentligen. Nej inget viktigt! Ville kasta saker i morse när jag vaknade. Men jag är bra och gjorde det inte, woho! Aja när vi kom till Österby igen så skulle mamma hämta oss, och det hade hon glömt hur man gjorde, körde rakt förbi och försvann så vi satt där i drygt en timme och hade skit kul, inte! Ville sova på parkeringen men det gick inte, bilarna ville köra ibland så jag var tvungen att resa mig upp igen. Leomönstrade ben idag då, sexigt I know;-)



Jasse är här nu, vi har skit äckel tråkigt. Döda typ, jag vill sova och hon vill äta.

Tänker inte ens prata om det tror jag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0