17:48:10

Man lever bara en gång!

Sanna är galen ibland, igår ringde hon mig vid typ 1900 och sa att vi skulle till stugan i regnet! Hemskheten tog sin början, hon kom hit först för vi skulle fixa lite och sen drog vi iväg på moppen. Det regnade och började skymma lite och eftersom att jag egentligen inte får köra moppe längre, ännu mindre med passagerare så åkte vi igenom skogen. Gissa om vi får punka kanske?! Men vi är kämpar och körde vidare, slirade som fan och gick långsamt men gud så roligt!:D Väl framme i stugan förstod vi att det kanske inte var så smart ändå, ingen el eller värme. Men vi hade mysigt på stenåldern och kunde sova i alla fall^^

Idag vaknade jag tidigt, kände mig utvilad fast att jag inte sovit många timmar. Så jag ringde till pappa och sa att jag hade punka så han fick komma och hämta oss, Nicki skulle nämligen masseras och det ville ju jag se så jag med kan lära mig lite, och Nikita skulle verkas, vilket gick skitbra! Beröm till min lilla flicka!:D Nicki var det lite värre med, var väldigt spänd och stel men massören trodde ändå att det skulle bli bra om jag fortsatte lite, hon var jätte snäll och visade mig hur jag skulle göra, fick till och med låna en film^^

Och slutligen måste jag bara säga att det är världens bästa hovslagare som fixar mina hästar^^ Haha har alltid velat säga det:D Är så tacksam för att han orkar med Nikita även om hon kan bli världens bitch. Han har alltid nya ideer ifall att något inte funkar:)



Neej Pussigull
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0