22:53:56

Do or Die

Trodde det skulle bli en seg dag idag, den började så sent och långsamt. Jag var uppe rättså tidigt och tog ut hästarna sen gick jag in och sov igen. Kom inte ut igen förens vid fyra någongång men då var jag igång på riktigt!:D Red Nikita lite på banan, tänkte visa vattenmattan för henne för den har hon alltid haft problem med. Så hon fick bära den på ryggen ner till banan och sen gick vi lugnt runt den lite närmare för varje gång och tillslut över den, kändes som att hon aldrig hade gjort något annat?! Sen fick hon hoppa lite över den med vilket hon tillslut tyckte var riktigt roligt^^ Så Nikita var skit fin! Sen var det Whannas tur men henne körde jag, tror det kan vara bra för henne och hon verkade glad och nöjd över det. Sen var det Nickis och Bronskis tur, Jag red Nicki och PAPPA red Bronski! Vi skrittade bara ut en sväng, haha pappa är ju inte så van vid att rida direkt men han skötte sig bra tyckte jag^^ Sen masserade jag Nicki och mockade ur stallet. Så dagen kom igång tillslut även om det blev sentXD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0