21:35:38

whereever you look there's a painful reminder

Haha en ny bild då! Var i skolan idag, kollade på en film på f.m, den var visserligen jätte gullig men inte riktigt vad jag hade tänkt åka enda in till Uppsala för! Sen var det mat, gott faktiskt och ännu lite senare var det en värdelös föreläsning. Alltså hade jag kunnat vara hemma idag och sovit/ridit/stugan eller vad jag nu gör om dagarna.

Det var allt klagande för idag tror jag, till det bättre;) Familjen skulle in till Uppsala och handla idag så jag fick skjuss hem då, och vi var runt i olika affärer^^ Jag tvingade mamma att köpa fem insektstäcken till hästarna på Granngården, dem var skit billiga och behövdes verkligen.




Kommentarer
Postat av: Emma

go thea sluta röka är ett stycke bra engagemang två tummar upp

2009-06-13 @ 14:34:50
URL: http://Curare.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0