00:44:51

Blame yourself

Nu har jag haft ett förvirrande samtal med Sanna, vi ska inte till snesslinge och hon ska med mig till uppsala imorgon. Nu fattar jag igen ja haha. Jag har för övrigt fått en ny byrå, den är stor och svart och passar in alldeles utmärkt. Jag har också upptäckt hur svårt det är att få in täcket i överkastet/örngottet (ingen aning). Till slut fick faktiskt Agnes och Emma fixa det åt mig så fixade jag kuddarna för dom är små och lätta.

Trött är jag inte heller, kanske för att jag har massor av saker som jag borde göra men so jag inte kommer hinna med, så typiskt att jag alltid skjuter saker framåt. Det blir ju aldrig av men inte lär jag mig det heller.

Nu ska vi se glada ut och hinna med så mycket vi orkar.

Pussigull
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0