21:52:33

It's not a fucking game

Folk runt omkring mig har ju problem, ni vet inte ett jävla skit, ni kan inte se igenom mig. Jag vet precis hur det fungerar och hur det är, ni ska bara hålla era fula käftar stängda och kanske börja bry er lite mer om era egna liv istället för att lägga er i mitt. Här bestämmer jag, jag tar beslut, och jag har mitt egna ansvar. Låt mig lära mig bara, annars kommer jag stå här resten av mitt liv och inte ens veta hur man är en människa. Men av mig får ni inget sagt, för jag tänker inte berätta, jag vill inte ens minnas och jag vill inte att ni drar upp det. Jag vill inte tillbaka och jag ska inte dit, dra fan inte i mig!

Seether-Fake it


Jo jag mår bra, men ni gör mig så jävla förbannad, rasande, explosiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0