10:42:23

Ethos, Logos, Pathos

Sitter i skolan igen och pluggar som ett as typ, har faktiskt skrivit 40 rader nu;) Okey att jag är efter med den och att det typ är hur många rader som helst kvar men nu är det bättre än elva rader:D Fint, jag tror att det blir bra i alla fall, om jag kommer ihåg hur man får skriva, annars börjar jag gråta och springer till Broren och Emman som fick visa mig förra året. Jag ska bli en encyklopedi! Då borde jag ju bli en sån som vet det mesta liksom, ett vandrande uppsalgsverk. Jobbigt mål, jag vill inte längre, mina systrar får stå för den egenskapen tror jag.

Träffade Jass innan skolan och hon berättade massa hemska saker, är det så på riktigt måste det ju hända något för sådär kan det inte fortsätta. Då blir lilla Thea aggresiv. Sannabann leker sjuk idag, dumt och elakt tycker jag ja.

Det var ju värsta krocken nära mig igår, haha två bilar trillade ner i diket och en hade tydligen legat upp och ner, och stackars jenkaren(?) var inte så jätte vacker längre om jag förstod det rätt. Och såklart var min Isafin där typ först igen haha, för hon för olycka med sig eller något, neej okeei det gör du inte älskling:) Vi skyller på vägen och alla galna dumskallar som tror att dom kan köra yes!

Visst borde jag ha fått pengar nu? Jag har nämligen en massa saker som jag behöver köpa för att klara vintern i år igen! Jävla kyla.

Han tog giftet frivilligt, det han stod för var viktigare än livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är sjuk! Men jag är inte sååå sjuk så jag måste vara hemma(A)

2009-10-01 @ 10:54:26
Postat av: Anonym

jaa det stämmer! han bara "mmmmm aktjpiajpjaro" typ när jag kom till skolan .fitat. mamma har pratat med tim nu så nu får han skällis he he he !^^

2009-10-01 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0