13:32:03

I'm sure everything will end up alright

Men en skolkare kan också vara skötsam! Jag pluggar ju hemma liksom? Jaja jag vet väl också att närvaron är viktig men den mår bra än så länge, för jag är bäst wohoo! Fast det var synd att jag hade alla smarta saker i skolan så det blir inte så mycket plugg ändå tror jag. Men jag gör det jag kan göra helt enkelt! Ska ju åka med två hästar till dannemora imorgon med tror jag, blir bra miljöträning, i alla fall för Tahoe för han är ju värsta fegisen.. Men jag tror att det går bra, Nicki kommer väl vara kolugn som vanligt bara för att hon inte är hemma haha.

Sanna har lovat att fixa mitt hår idag och att mata mig med kakor! Har hon inte med sig kakor dödar jag henne, för jag är ju hennes fetto kompis:D Jag ska tvinga henne att rida med så slipper jag rida tre-fyra gånger, kan kännas bra.

Tänt i spisen med massor av värme<3 Finns inget bättre nästan, varm och glad samtidigt!



Jag vet att kroppen bara försöker lura mig, för jag kan andas. Jag tänker inte gå på det igen i alla fall, jag vet ju precis vad som händer och vad jag måste göra, haha ta det lugnt ja! Det gör jag, från och med nu. För jag är bäst och kan lura tillbaka! Woohoo! Pussigull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0