19:57:27

I don't know you

Jag tror att jag lever igen, jag hoppas det i alla fall för nu har jag ju verkligen slöat bort hela fina dagen. Jag som skulle ha gjort massor av saker. Jag har säkert blivit sjuk med. Men min Sanna baby är ändå finast i världen som fixade en huvudvärkstablett och vatten till mig i morse när jag låg döende. Och Lina baby är lite finare ändå som lät oss sova där när vi var rädda i mörkret. Vilka fina vänner jaaa!

Agnes; Haha du ser ju ut som hon där cruela DeVil!

Tack tack lillasyster!



Fråga inte om du inte vill veta, du vet ju att det kan göra ont.


Tillbaka där jag började, jag hoppas att man inte kan börja om för många gånger för det här kommer verkligen ta lång tid.
Kommentarer
Postat av: Emma

Det ska alltid börjas om en massa. Man vet som aldrig när det ska ta slut på riktigt. Om och om och om igen som ett fucking parishjul.

Håll i dig vännen.

2009-10-20 @ 22:23:24
URL: http://nanjingdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0