20:45:38

Make some noise

Okey, jag var på dåligt humör i förra inlägget, blev gladare sen av någon anledning, ingen vet varför men det kändes bra! Ska börja pilla lite med spelet som jag gör i skolan tror jag, kanske behöver rita lite i mitt liv? Haha ja eller något sånt va. Men snyggt blir det i alla fall, rapporten vet jag inte om jag orkar göra den här veckan, får se hur tiden tycker.

Jag är glad och lycklig! Alla andra borde också försöka. Det är fint.
Men du är för långt bort.

Ja, men ni får ju faktiskt tycka vad ni vill, för jag kommer ändå aldrig bry mig om vad någon annan säger, så länge det känns rätt i mitt huvud är det så jag tänker göra. Ni borde vara glada för det och sluta klaga, för jag tror verkligen på det här.



Mamma; Men du röker ju, men du får tjuvröka, så länge inte jag vet något.
Men lilla mamma, då vet du ju, då kan det väl inte vara att tjuvröka längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0