20:38:21

I don't like the way you make me feel

Var besvikna ni, det är fortfarande jag som bestämmer!

Myspys dag med Sannsi då, hon skulle till sjukhuset så jag fick leka snäll människa och följa med som stöd. Vi hittade på några roliga automater som vi tillslut fattade hur man fick kaffe ur haha! För vi är lite smartare än alla andra. Sen fick jag skynda hem så jag skulle hinna rida, lilla Nicki fick skritta lite idag bara. Jag tänkte inte åka till skolan imorgon heller tror jag men livet leker vidare!



Saknar min Bronski, så att det gör ont ja. Precis.

Jag ska spara till en egen resa och glömma färden tillbaks(8)
Ja, faktsikt, låter som en fin idé. Vad som helst förutom det här tror jag. Ni suger, ni vet det va?

Pussigull<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0