20:32:16

in your mind

Hemma idag och många har väl förstått att jag har bråkat med kemin? Ja, det har jag i alla fall gjort men jag kommer inte bättre överens med den än så länge. Jag kämpar vidare! Sen har jag lekt i stallet, har ridit Nicki och Tahoe och båda busade hela tiden men dom va jätte duktiga. Fast jag red Tahoe barbacka och han har ju inte världens finste rygg att göra sånt på så jag tror faktiskt att min svanskota har skavsår(?!).

NU ÄR LOVET HÄÄÄR! Gud så jag har längtat, så nu är jag världens lyckligaste lilla människa typ. Ska försöka plugga på lovet så att jag inte hamnar efter men det är mycket som ska göras! Men lyckliiiig!



Gästponny i stallet som ska stå där till på söndag tror jag, han har typ tävlat fälttävlan på cpnivå och är massa massa duktig så jag tycker att det är kul. Lättroade jävel jao. Men jag kunde ju få testa rida den om jag ville liksom! Dom sa att det skulle gå jätte bra, och nej det var inte jag som frågade om jag fick. Vet inte om jag vill. Men kul ändå. Gilbert heter han för dom som är intresserade haha.

För ovanlighetens skull ska jag vara hemma ikväll, imorgon kväll med tror jag. Bara för att bevisa att det är möjligt? Nej inte direkt men det är skönt att vila med, om jag ska hinna med allt och sen orka skolan efter lovet kanske. Vi säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0