18:48:08

Start the game

Jag kan inte sova, det är inte min grej.



Nu ska man ha ställt tillbaka klockan också, det har varit förvirrande hela dagen för jag har ju såklart inte orkat göra det än haha! Duktiga lilla Thea som vanligt.



Har bara varit ute ett tag idag, plockade sten och red. Ja sten ja, kontigt nog men pappa behövde tydligen massor av stenar och jag får lyse till ridbanan för det så jag plockade så mycket sten jag kunde. Till slut hittade jag inga fler faktiskt och det är säkert bra att få bort dom med. Sen skrittade jag ut på Nikita i regnet, lite mysigt det med faktiskt.



Här är "Snuttan" med, eftersom att jag sa att jag skulle lägga ut en bild. Söt är hon i alla fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0