22:27:18

Life goes on



Ja men okey dag då, jag har ju inte ens ridit?! Hur nu det gick till, men spelet är klart och mina kära vänner har fått testspela, Sanna som hjälpte mig med alla frågor förlorade till och med mot Micke som inte kan någonting om hästar, det är duktigt. Men det var trevligt att dom kom, Lina vann överlägset så hon tyckte ju att det var roligast.

Innan Lina och Micke kom skulle jag och Sanna baka för vi ville ju ha något att bjuda på när vi tvingat ut dom så långt in i skogen. Men jag och Sanna ska nog inte satsa på den karriären. Våran så kallade tårta var nog mest chokladsmet och våra kakor var egentligen mjöl, gott ja! Tur att vi hade kaffe med.


Jag och Kira dog i varsin soffa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0