21:39:34

I've learned the hard way

Idag har jag varit med familjen och Sannsi i norrtälje för att träffa släkt, vi åt ute och hade det lite mys även om jag och Sanna blev lämnade kvar där i en timme helt ensamma. Men det var väl värt det säkert! Pengar pengar liksom, och vi hittade ju värsta lekplatsen där i alla fall jag kunde underhålla mig haha. Fast klätterställningen var ju byggd för småbarn och dvärgar men krypa fram kan också kännas lite häftigt ibland tycker jag.



Handlade lite med, såna här onödiga saker som man aldrig använder men sånt gillar ju jag. Behövde inte betala själv heller så det gillar jag ännu mera, woho!



Jag och Sanna fick inte riktigt plats i bilen hela tiden så jag har lekt litet barn och suttit i hennes knä med, whrooom och sen mosade jag henne typ, vackert som vanligt. Sen dog jag när jag kom hem, frös som jag vet inte vad så jag råkade ju bara somna under filten:)



Imorgon skulle Sanna bort så jag måste hitta på något helt själv hela dagen. Okey, fram till fyra typ, då ska jag träffa Josse en stund och fixa lite saker och sen tänkte jag våldgästa Lina, sånt gör man faktiskt. Då borde jag ju till och med hinna rida lite innan. För jag orkar inte plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0