23:12:36

Fear of the unknown

Så populär jag kände mig helt plötsligt då, händer ju inte varje dag haha! Men jag har i alla fall varit i österby idag, träffade Josse och Sandra lite snabbt, dom eller i alla fall Josse skulle till uppsala på lördag så det var trist men i alla fall, det var myspys att träffa dom. Det händer allt för sällan! Sen har jag varit hos Lina och glott på saker. Vi tittade på jätte fina klänningar som det känns som att man borde köpa faktiskt, när jag får pengar vill säga, men det är sämst för jag har dom bara, brukar inte använda det så ofta och då köper jag inga nya jeans och då fortsätter jag springa i alla mina som är trasiga och det blir verkligen kallt på vintern ju haha! Borde köpa lite långärmade tröjor med men det händer väl i nästa liv då kanske, ingen har väl någonsin behövt en långärmad tröja egentligen?



Vad finns det då kvar att säga? När allting är sagt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0