19:09:00

spin around



Inte så händelserik dag nej, men jag har i alla fall ridit. Nikita fick skritta ut lite längre idag och helt plötsligt fick hon för sig att hon inte ville gå mer så några bocksprång blev det men annars skötte hon sig fint. Tahoe fick gå lite dressyr och i skritten skötte han sig i alla fall jätte bra, han måste lyfta lite mer på benen ibland bara för han passade ju på att trilla omkull lite, men ingen skada skedd för han fortsatte lika lyckligt när han kom upp på benen igen. Trava var drygare även om han lyfte på benen för han ville helst springa in till stallet hela tiden och han är så lurig för han gör det verkligen plötsligt, nästan så att man ligger på marken innan man har hunnit fatta något. Fast där hamnade jag inte idag ändå, marken är inte min grej! Frida var gullig och fotade lite med.



Nu pratas det om snesslinge på lördag, jag vet inte vart det ligger eller hur jag ska ta mig hem sen men okey, är det kul är jag på. Säkert. Om jag inte leker fegis och stannar i österby? Sanna svarar inte heller så jag är förvirrad så det sjunger om det. Men det är inte lördag än, lång tid att bestämma mig och kanske bli människa igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0