14:01:08

Yeees, I hate you too

Sanna har en larv i ögat:(

Stressa hela dagen då, på en cigg, inte en glad Thea vill säga. Klockan tre drar jag med familj + Sanna till uppsala. Jag ska på någon tråkig teater, jag har ingen lust! Inte som sur abstinens Thea i alla fall, och Sanna kommer väl inte vara roligare. Fast hon ska inte med på teatern, only god knows what she's going to do.

Här skulle det egentligen legat e bild som jag ritade i paint på hur Sanna ska se ut imorgon men av någon anledning ville inte den jävla bilden ligga här så nu tänker jag gå ut och lägga mig i en lövhög och sura eller något så att datorn får överleva. Tack!

Nu sitter vi i alla fall här med en varsin kopp kaffe och myser. Sanna har svårt att bestämma sig om det mesta faktiskt, hon ska klä ut sig till massor av olika saker imorgon för inget är tydligen snyggt när men bara är det.

Pippis huvud+underställ+cape=Sanna imorgon, passa er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0