20:49:26

You may say I'm a dreamer

Jag kastar inte sten på folks bilar! Speciellt inte om människan är femhundra gånger så stor som jag?! Och om jag nu skulle ha gjort det skulle du ju ha slagit sönder mig, det vet du med. Du kommer bara på massa korkade saker för att kunna kalla mig för allt du nu vill. Jag är för smart för att göra sånt, så är det bara! :)



Har lekt i stallet hela dagen så jag är egentligen massa trött och borde väl sova. Men som vanligt har jag ingen lust haha. Det är ju typ Osbournes reloaded eller vad det nu heter på tv, det vill jag se:D

Imorgon ska mamma och pappa på möte i skolan med, fast jag tänker inte gå för skolan kan äta bajs eller något sånt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0