20:41:47

I heard it all before

Vi gör det enkelt, DÖDA MIG NÅGON?!?!?!

Vilken jävla skit dag alltså, det blir nästan pinsamt, jag tänker inte ens börja från början för jag måste skriva det värsta först.. Marilyn Manson, världens snyggaste, sexigaste och bästa man (efter Mi) har ställt in alla konserter i Sverige tills vidare. Jag vill bara skrika!! JÄVLA ÄCKEL!

Okey, lite lugnare, ett tag kanske. Skola idag var ju fan inte bättre, vet inte ens hur jag ska formulera mig för att göra den hemska människan rättvist, förstår inte hur jävla blåst man får vara?! PINSAMT säger vi:) Sen körde bussen ifrån mig när jag stod och väntade så dagen har ju lätt gått ut på att ständigt känt ett behov att slå till någon över käften.



Mötet gick tydligen bra, jag var inte med men dom fattade nog hur sega dom har varit för det dom drömmer om är förbi.

Red Nikita idag, älsklingshästen var bäst! Säger ju att hon är lite kärlek, hon visar det inte allt för ofta bara.

Marilyn Manson-Tainted Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0