21:03:52

Fantasy world

Nu skiter jag i det.

Jag hatar att mina systrar har slutat rida och lämnat mig med sina hästar. Jag som redan har tre att hålla igång, en av dom skulle säkert egentligen behöva ännu mera motion. Jag orkar i alla fall inte två till även om jag bara behöver ta in dom, jag hinner inte, det finns inte en chans! Jag älskar ju deras hästar med men nu måste det fan hända något snart. Jag har också ett liv utanför stallet, jag lovar!

Jag hatar fortfarande kemi och kemiläraren, förstår inte vad jag har gett mig in på. För sent kom jag i morse med, det gillas inte! Ridskolan sög som vanligt och jag lovar att jag hade motvind vart fan jag än gick, bytte jag riktning gjorde vinden det med, trodde jag skulle blåsa bort ett tag.. Träffade coola hovslagaren där med fast jag hann bara säga hej för jag sprang runt med hästar. Två gånger kvar, sen slipper jag det där! WOOHOOO!

Jag vill inte ha någon jävla vinter! Ge mig sommar igen så blir jag lycklig liten!




Mitt nya sätt att klara av skolan fungerar inte, måste komma på något nytt innan jag dör.

Pussigull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0