20:28:29

I'll never let you down

Jag vill då alltid ha sånt som är så jäkla jobbigt att få tag på.





Då sitter man här igen då, varför är det aldrig någon som funderar på om dom som bloggar egentligen har ett liv? Sitter ju satan bara vid datorn och hur fan hinner man uppdatera 14 gånger på en dag?! Det är inte normalt i min värld nej. Men okey, jag sitter i alla fall och leker, jag har skaffat någon ny hobby som går ut på att beskära bilder så mycket som det går. Inte ett dugg kul nej, jag bara gör det ändå..

Jag har i alla fall mockat i mörker idag, tack pappa! Det är inte roligt att typ gissa sig fram.. Men det blev ju bra tillslut. Nikita var väl fin idag, typ som alltid.



Jag har världens sötaste hund<3 Kira är alltid glad och hittar alltid på bus. Min fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0