21:34:23

Here and now



Jag kanske behöver vila, men tiden räcker fan inte för sånt.

Fast jag hoppade över sista lektionen i skolan idag, fick ändå inget gjort. Alla pratar i mun på varandra hela tiden så sitter jag bara där i mitten och vill dö så det kändes bättre att åka hem och kanske få något gjort, det hände ju inte men det var skönt i alla fall.

Har ridit tre hästar idag och pysslat med dom andra två och sen fixat stallet, helt ensam. Var jag nu får energi så det räcker till det vet jag inte men jag lever ju fortfarande, right? Tahoe är tydligen mörkrädd, jag hade bara tänkt att skritta lite barbacka på honom men han flög runt endel ändå, inte fint att sitta på den ryggen då kan jag ju säga. Resten gick bra. Haha har bara ridit barbacka idag av någon anledning, så enkelt och säkert bra för någonting. Kul är det ju i alla fall.

Jag har bestämt att jag ska beställa kläder för pengar som jag inte har. Det heter pappa betalar höhö. Jag behöver verkligen några långärmade tröjor så att jag inte fryser. Jag har ju till och med hittat några som jag faktiskt tycker är snygga och användbara! Woow

Jag saknaar dig!

Pussigull<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0