19:01:40

I'll never know

Jag var faktiskt i skolan hela dagen idag, duktiga jag! Fast jag fick sluta tidigare ändå. Fick veta att jag ligger på gränsen till vg på häst- och stallskötsel och att jag skulle göra ett prov till för att dom ville att det skulle bli så högt som möjligt. Tur att jag redan kunde det vi gjort för jag har ju inte precis varit på dom lektionerna. Grattis världen, man behöver faktiskt inte ens vara i skolan för att klara av den, WOOHOO! Slappt ja. Jag som trodde att närvaron typ var det viktigaste i världen för alla har tjatat och sagt att den kursen skulle skita sig. Jag är inte sämst ändå, där fick ni! Kommer säkert sluta på g ändå men det är inte det viktiga.

Red Nickipicki idag med nya sadeln igen, den ligger bäst av dom jag testat i alla fall men jag tycker ändå inte om den, måste fixa om svanskappan lite så kanske det fixar sig med? Knepigt när ponnyn förändras hela tiden. Hon gick i alla fall väldigt bra, tog alla galoppskänklar och var hyffsat pigg, seg i början som vanligt men hon vaknar ju alltid till efter ett tag.

Räknar dagar nu, vill slippa skolan, lov lov lov lov lov!



Thea, vart var du igår eftermiddag när du skulle ha projekt?
Ja, jag satt väl någonstans med dödsångest och funderade på hur jävla värdelösa ni och skolan är antar jag.
Är det inte rättså uppenbart att jag skolkade och åkte hem med Isa istället? Tyckte bara att det verkade vara onödigt att fråga ja.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0