21:01:16

I'll never let you down

Men ni säger ju att det är bra med motion, och det har jag ju verkligen fått idag för jag har ju varit ute hela dagen, inte har jag hunnit sitta still heller. Men jag gillar det faktiskt. Jag mår bättre av det med, även om jag får döont i ryggen för att jag typ suger på att lyfta tunga saker.

Tahoe var inte så duktig på att dra nej, han fick faktiskt gå med mig hem när jag skulle möta upp Lelle. Whanna kämpade på bra som vanligt tror jag även om jag inte var med och tittade. Starkaste lilla ponnyn lätt. Kaninen var i alla fall det sötaste jag sett, tänkte att jag lägger ut en bild imorgon. Snuttan hette hon, Lelles lillasyster som hade döpt henne så då får hon väl fortsätta sitt liv så^^ Så får vi se hur länge hon stannar.



Nu funderar jag på om jag ska lägga mig och dö framför teven, men det är nog inte roligare än datorn? Borde kanske skriva kemi som vanligt men jag vill ju inte. Funderar extremt på om jag verkligen kommer orka med skolan, om det kanske skulle vara bättre att hoppa av. Men vad kommer jag hamna då liksom? Tror inte att det är bättre heller. Alla vet ju att jag kommer gå kvar ändå men jag funderar i alla fall. Jag ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0