12:30:58

Wanna see the real me?

Morgongymnastik då eller något, för jag har minsann krattat på dannemoras ridbana och det var typ det jobbigaste jag gjort på länge. Tungt ja. Sen bar jag bänkar och den där bron som dom använder på bruksridningen, det satt spindlar på den. Och inte tar det slut där heller för jag ska ju ut och leka med mina hästar, hade tänkt att dom skulle få dra lite idag och sen lite ridning på det då eftersom att inte alla kan dra.

Jag får hem en ny kanin idag med, inte för att jag egentligen behöver en till men den har ju ingen som vill ha den, såå jag bah wooaah gee miig! Galet Thea men det går nog bra. Jag får ju träffa Lelle med:D Det var inte igår liksom så jag blir glad ja.



Jag vet inte vad jag gör, för jag vill inte längre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0