18:07:34

You break me down

Jag funderar seriöst att gå i ide, vi ses till våren liksom? Synd att det inte fungerar så, jag skulle ju ha varit så lycklig. Jag fungerar verkligen inte när det är kallt och nu är det typ skitkallt, det regnar och det blåser! Inte kul att leka i stallet alls. Och som extra mys så äger jag nog världshistoriens största bitch häst faktiskt. Har ett vackert blåmärke precis över knät, tur som fan att hon inte träffade mitt på i alla fall. Kunde inte göra annat är att skratta. Jag blir så frustrerad för jag förstår verkligen inte. Önskar att puckoponny kunde prata<3 



Ska kanske ner till österby med, fast jag är inte pepp just nu. Måste höra med alla och se för jag tänker inte sitta ute idag igen. Då sitter jag hellre hemma och dör av tråkighet istället. Tycker jag så är det illa. Men alltså jag kan ju inte beskriva hur mycket jag frös igår, inte ens kramisar värmde.

Nu ska jag leka jobbig och ringa alla jag känner så jag överlever. Fint det:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0