11:44:36

I'm Eighteen and I don't know what i want!

Sanna och Jasse har varit här i helgen! Jag har tvingat dom att rida lite mohaha så i fredags fick Sanna en ofrivillig galopptur på Nicki barbacka och igår fick Jasse en ofrivillig galopptur på Tahoe, fast inte barbacka. Jag skrattade i alla fall. Sanna fick lite extra "springa iväg häst" eftersom att jag tvingade henne att rida Caruso igår och han var pigg!



Igår var vi i stugan och grillade med, Isa kom då också och även om vi först inte fick igång grillen och sen förkolnade lite av maten så blev alla mätta och glada. Myspys i stugan ju! Längar till sommaren när man kan vara där ännu mera^^




Idag gick jag och Sanna upp vid sju och började baka tårtan! Det tog fan i helvete flera timmar men tittar man på resultatet nu så var det lätt värt det, det blev ju precis som jag ville ha den! Ja, grattis mig, idag blir jag 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0