19:05:53

I'm hoooooooomee

Jag är hemma och alla skriiker wiiihooooe! Eller något sånt ja för alla har saknat mig så äckligt mycket!! Det är mera snö här men okey, det var fint väder när jag kom till uppsala faktiskt och på vägen hem var det alldeles gult längs E4:an och det gillar jag, tussilago liksom! Sanna mötte mig vid stationen, myspys, jag har faktiskt inte träffat henne på typ hundra år, det vill säga tre veckor! HEMSKA LIV!! Men nu sitter hon här och glor på mig när jag skriver, bara så att hon ska slippa gå in och titta på min snygga blogg senare;-) Funderar på om jag ska göra om den lite nu snart lite, men vi får väl se när det händer kanske^^

Kira blev glad med, och jag blev glad för Kira! Henne hade jag nästan glömt när jag var i borås faktiskt, hur nu det gick till, för Kira får man inte glömma bort hur som helst, underbara hund!<3 Hästar och andra djur mådde också bra så det känns fint. När Agnes och Emma har åkt bort och lämnat mig ensam hemma har det nästan alltid hänt något konstigt ju, så man vet aldrig!

Men jag har haft det jätte bra hos Michael och jag saknar honom redan massa^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0