21:51:29

Grattis Mickääää!

Nikitas mage hänger ner i marken snart, jag hoppas verkligen att det finns ett föl därinne för annars har hon fått fettma och det skulle ju vara trist. Men jag har ridit Ella idag i alla fall och det gick superbra! Varför är det aldrig någon som tittar när det går som bäst?! Hon slappnade av och lyssnade av allt som jag gjorde, älskar ponnyn!

Grattis Micke!!
Jag och Sanna var iväg och fikade hos Micke och Lina med för Micke fyller år idag, nu är han jätte gammal! Men han är faktiskt coolt gammal så det gör inget. Jag och Sanna pillade ju ihop en present till honom! Ett jätte snyggt kollage, höhö.


27 kronor och under den står det "HEMLIG LUCKA" men det fotade jag aldrig för jag suger:)

"Det måste också firas!" Antagligen pensionsbeskedet då^^

Under den hemliga luckan!!

Snyggaste barnen!
Kommentarer
Postat av: isaaa

va bäst att ni hade en japan människa! iaf nästan e japan männiksa xD jag vet vem som inte tycker om japan människor!!!! hahahahahahahah

2010-04-12 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0