18:34:54

All the people that you betrayed

Min mobilräkning bestod av 39 sidor?! Mamma orkade inte ens titta igenom för att se vad det var som blivit så dyrt! Jag lyckas alltid^^





Idag har jag mest varit ute i solen med Sanna, älskar sol! Vet inte riktigt vad vi har gjort men det har varit mysigt i alla fall. Sen gjorde jag bilen fin och ren, duktiga jag! Fast jag får ju betalt för det, annars skulle jag aldrig få för mig att tvätta bilen haha! Vet inte vad jag får än men det blir säkert bra, lite extrapengar är aldrig fel.




Den kommande veckan ser inte bra ut den heller, två prov, möte, träningar och jag måste faktiskt få sola! På något sätt ska jag också hinna plugga och rida men okey, vi får väl se. JAG VILL HA SOMMARLOV!! Saknar så sjukt att sitta vid stugan nere vid vattnet och bada, sola och bara vara, myspys men det är inte långt kvar! Sen är det bara ett år kvar på gymnasiet, sen tänker inte jag gå i skolan på vääääääääldiiigt länge! Om några hundra år kanske jag kommer på att det kan vara roligt att lära sig något coolt onödigt och kanske ha användning för det, men som sagt, några hundra år!



Jag har inte tid att fylla år nästa helg! Jag vill ju göra andra saker>.< Jag gillar ju inte ens att fylla år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0