13:07:51

Thea, kom hem för vi längtar efter diiiiiig!

Sha sha, det är Sanna som skriver med Thea i öronen.. hon är långt nere i landet och tvingar mig skriva lite på hennes blogg.. Så här kommer det några ord från Thea;
Nej okej, Thea har inga ord till er små läsare..  Fast det har jag (sanna alltså), Thea fyller år om 19 dagar,alltså 25 april en söndag!  Då ska alla komma och äta smörgås tårta och annan tårta som JAG har bakat.. Så då får ni alla komma och äta! Fast om det inte är sol den dagen ska Thea ligga i sängen och vara deprimerad tydligen, men vi får ta och göra någon soldans eller något så hon blir gladis. :)

Nu tycker jag att Thea kan komma hem, saknar henne och jag vet att hon saknar mig också och vill träffa mig massor! 
Och kaffe är gott, det ska jag dricka nu, GULL!  



Här får ni en bimbo bild på mig också, så ni vet hur jag ser uuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0