21:16:13

I just miss you

Idag har jag haft möte i skolan med min mentor om hur jag ska göra nästa år. Fysik har ju inte varit ett favoritämne och det har känts tugnt att behöva läsa ännu mera fysik nästa år men nu är det bestämt att jag inte ska behöva göra det utan jag ska få läsa hästkunskap istället, det känns bra! Önskar bara att tiden kunde gå en aning snabbare så jag kan få slippa skolan snart?!



Det är sjukt så mycket jag saknar Bronski, även om det är så länge sen så har jag hela dagen kvar i minnet, såren, telefonsamtalen, veterinärdommen och mammas dåliga förklaring till varför. Jag förstod det ju, jag behövde inte den där dumma förklaringen. Jag saknar honom i alla fall, även om alla tycker att jag ska ha kommit över det och glömt allt så tänker jag inte göra det. Han var bäst<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0