22:30:11

I don't belong

Haha ja det blev ju lite galet igår ändå. Så jag mår inte fint idag men jag har i alla fall ridit vilket gick bra, Signe var med så sällskap fick jag ju också^^ Tahoe är lite töntig men han är fin i alla fall och Nicki sprang/hoppade på bra, hon ser så pigg ut nu för tiden. Sen somnade jag och har i stort sett sovit till nu. Bara jag sover i natt med, jag måste ju faktiskt vara pigg imorgon eftersom att jag måste hinna rida innan två för sen ska jag på möte med smörgåstårta!



Jag är beroende av att alla runt omkring mig är glada, så jag kommer alltid att försöka trösta och skoja om det är någon som är ledsen. Det ligger inte något bakom det, jag har alltid varit så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0