23:15:22

Önnarps Elaine

Det har varit en lång dag i bilen men nu är i alla fall Ella hemma. Hon har bara fått träffa Nicki än så länge men imorgon släpper vi ihop dom. Sen ska jag försöka plocka ihop lite saker åt henne med, så jag vet vad som måste köpas.



Har varit i uppsala med familjen med och träffat bror, vi åt på en italiensk resturang och jag lyckas alltid beställa något som är äckligt så jag var sur. Det lät mycket där inne också så jag fick ont i huvudet och blev stressad så det var egentligen inte fint över huvud taget.

Imorgon ska jag lära pappa hur man kratsar hovar på hästar som drar åt sig bakhovarna för det såg verkligen ut som att han inte kunde det haha! Lägga på täcken kan han också behöva lära sig om han nu ska skaffa egna hästar. Men det blir säkert trevligt.

På något sätt måste jag hinna plugga kemi med eftersom att jag har prov på måndag. Det känns som ett viktigt prov så jag ska försöka bli smart och göra det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0