20:04:11

I love having fun

Nu kan jag berätta om igår.



Vi hade bestämt oss för att tolka och grilla korv och såna saker, Signe, Frida och grannarna var också med för det är ju roligare när man är flera! Jag fick inte mamma att testa men pappa tolkade efter Tahoe och åkte typ slalom på miniskidorna hahaxD Men det blev helt klart lyckat i alla fall. Nicki fungerade jätte bra att tolka efter med, i början tyckte hon kanske att det var lite konstigt men sen kunde hon ju till och med galoppera med pulkan bakom. Duktiga ponny! Tahoe taggade till och sprang mest bara på som den tokiga f.d travaren han är men vi tycker om honom också.



Sen ringde Sanna som hade pratat med Jasse som ville ha ner oss till uppsala och tillslut kom vi iväg på det med. Först trodde jag att jag hade blivit lurad till världens tråkigaste ställe på jorden men när alla vaknade igen var det faktiskt kul det med. Vi disskuterade om porrfilmer av någon anledning, jag måste ha varit borta när dom kom in på det haha men vi kom i alla fall fram till att det är något fel på ljuden. Mamma passade på att ringa just då och hon lät faktiskt lite fundersam, hon visste inte heller att jag var i uppsala men det vet hon inte än och det man inte vet lider man inte av.



Nathalie som vi var hos bodde i världens konstigaste lägenhet, man var tvungen att gå igenom badrummet för att komma till köket! Och om jag tänker efter fanns det ingen dusch i badrummet heller... Konstigt hus ja!

Sen åkte jag hem och sov konstigt men jag hade lampan tänd så det kan säkert ha varit därför jag aldrig sov mer än två timmar i sträck. Fula lampa ja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0