22:44:53

Play

Idag har jag varit hemma ifrån skolan men det har varit skönt att vila även om jag inte fick igång excel. Men jag har ändå pluggat lite och jag ska väl säkert fortsätta senare om jag får lust haha! Men jag har i alla fall ridit två gånger, först Tahoe barbacka i skogen och det gick jätte bra, han har inte lika benig rygg längre så man sitter lite bättre faktiskt, sen kom Signe och Frida så jag red Nikita med dom. Det kändes underbart att sitta på henne igen, förstår verkligen inte varför jag tycker om den dumma ponnyn så mycket men det gör jag verkligen. Jag trivs där på min elaka ponny:)

Sen mockade jag jätte mycket, ska försöka lägga in torv imorgon men jag får väl se om jag hinner som vanligt. Blir ju skola och mycket ridning imorgon så tiden kanske inte räcker till riktigt.

 



Vi är lika dumma i huvudet båda två! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0