17:24:10

Jag svider

Nu har jag och Signe varit och funktionärat vid Dannemoras dressyrtävling, fy helvete så varmt det var! Jag är på nytt en tomat på axlarna, tur att vi tejpade över tatueringen haha! Blev ett fint mönster där ja så jag tänker nog inte visa mig utomhus på ett par veckor då va! Men det var kul att räkna poäng och springa fram och tillbaka lite, blev sjukt sugen på att vara med och rida!



Jag ska väl fölvakta ikväll med då, min ponny vill inte visa sitt barn för världen än, dumt. Kanske till och med vågar sova i tältet i natt, om jag inte tittar på äckliga filmer sååååå.

Nu tänker jag sova en studn tror jag;o Tills vädret lugnar ner sig så jag kan rida lite^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0