15:06:27

Take it off

Gissa vart jag sitter?! Jo vid min stationära dator kanske mohaha! Micke och Lina var här igår och så fort han tittade på den så fungerade den ju såklart. Spotify fungerar på den här med så jag älskar mitt liv lite mer än vanligt! Hatkärlek till dator och tack Micke!

Idag skiner solen vilket känns bra, jag och Sanna har suttit ute på trappan massor med kaninerna och myst, det kommer komma bilder men det tar jag imorgon, Sanna vågade ju faktiskt ha kaninen i knät och sa till och med att hon gillade den lite. Fast hon gillade bara Bossen eftersom att han inte har röda ögon.



Ikväll har Sandra fest för hon har fyllt 20, grattis henne och tack för att vi får komma haha:D Det kommer bli kul, Sanna har lovat att vara party för min skull så jag inte blir sur och går hem eller något sånt konstigt. Mamma har lovat att hålla sig vaken så att jag kommer hem med, men i vilket skick får vi väl se;-)


Gammal coolingbild på mig och Sannabanan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0