18:44:16

They say it's wrong

Hemskt uppvaknande på min fina lediga dag, sotaren klampade ju in i mitt rum när jag låg och sov, jag vaknade och drog täcket över huvudet. Jävla gubbjävel kan väl knacka i alla fall. Jag var ut och red Ella sen med, inge vidare samarbete idag men jag tror det går bättre imorgon när vi båda har fått lite att tänka på. Sen har jag räknat matte tills jag blev tvungen att ringa min stora smarta bror för att be om hjälp, då började jag känna mig lite korkad och efterbliven så efter det lösta talet bestämde jag mig för att städa, och se så långt jag kom! Jag hittade datorn på vägen kanske. Såhär lagom till när jag ska ut och forda hästarna med för det känns bra att göra innan det blir mörkt med för idag får jag ingen hjälp, Agnes och Emma är på något konstigt trumgrejs, ingen ville berätta vad det var så jag tänker kalla det trumgrejs.

Imorgon går jag halvdag på praktiken, lugn vecka alltså. Fast Sanna ville tvinga mig att träna imorgon så vi hinner ses innan jag åker. Hon lekte ju annat hela helgen, bitch! Men då får jag väl kanske försöka hinna med det då, efter hästar och pluggbajs. Och springa lugnt med bruten tå, öhhmm..

Jag förstår inte varför jag går i skolan fortfarande?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0